dinsdag 27 april 2021

Wethouder Raymond van Haeften Koninklijk onderscheiden

Wat zijn we trots op hem. Onze wethouder Raymond van Haeften is onderscheiden in de gemeente waar hij woont, Haarlemmermeer. Er was een heuse drive through georganiseerd in het Haarlemmermeerse bos, zodat alle vrijwilligers die een onderscheiding kregen op het podium werden geroepen.

Burgemeester Marianne Schuurmans had voor alle decorandi een persoonlijk woord. Daarna overhandigde zij hun de versierselen die bij de onderscheiding horen.

Raymond is zijn leven lang al geinteresseerd in de medemens en is niet bang om daar ook zijn nek voor uit te steken. Zij was hij medeoprichter van Cuisine Culinaire De Wijcker Kookclub en zeer  actief betrokken bij de oprichting van de Willeke Alberti Foundation. Deze stichting zet zich in om ouderen en mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking door middel van muzikale optreden uit hun isolement te halen en meer levensvreugde te geven. Voor zijn inzet is Raymond van Haeften benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

D66 Zandvoort feliciteert Raymond ook van harte met deze prachtige onderscheiding!