Steun ons en help Nederland vooruit

vrijdag 9 maart 2018

Blog Gerard Kuipers: Visie die past in de toekomst en behoudt DNA Zandvoort

De komende weken voordat de gemeenteraadsverkiezingen plaatshebben geeft wethouder Gerard Kuipers zijn kijk op de politiek die de afgelopen vier jaar in Zandvoort is bedreven. Zijn rol en inzet vertelt hij aan de hand van een van de richtingwijzers die D66 Zandvoort hanteert. Daarnaast kijkt hij vooruit naar de toekomst.

Toeristische visie & merkstrategie (bouw aan netwerken)

Als 2de badplaats van NL verdient Zandvoort een goede visie op haar toekomst. Daarbij hoort bijvoorbeeld een moderne visie op het toerisme en een vernieuwende merkstrategie. Daar hebben we de afgelopen jaren heel hard aan gewerkt.

Kernwoorden zijn:

– innovatief

– toonaangevend,

– rekening houdend met het DNA van Zandvoort

– “nieuwe wereld” en dus met nieuwe marktvragen

Met Pop-up Zandvoort en Amsterdam Beach als stevig fundament. Zandvoort als dé evenementenlocatie van de regio en de metropool Amsterdam. En het werkt. Sinds 2014 een forse groei in het toerisme. Iets om als wethouder Toerisme & Economie trots op te zijn. En dat ben ik ook.