zondag 4 maart 2018

Blog Gerard Kuipers: Bouw aan de toekomst in openbare ruimte

De komende weken voordat de gemeenteraadsverkiezingen plaatshebben geeft wethouder Gerard Kuipers zijn kijk op de politiek die de afgelopen vier jaar in Zandvoort is bedreven. Zijn rol en inzet vertelt hij aan de hand van een van de richtingwijzers die D66 Zandvoort hanteert.

Bouw aan de toekomst (in openbare ruimte)

In Zandvoort is er nog een hoop te doen. Vooral in de openbare ruimte. Of daaraan wat moet worden gedaan, is voor iedereen duidelijk. Soms al ruim 40 jaar. Daarom wordt het tijd dat we eens serieus werk gaan maken van het uitvoeren van plannen die we maken. Zoals die op het Watertorenplein, het Badhuisplein en de Boulevards. Te vaak komen we nu niet verder. Omdat we blijven hangen in procedures. Soms ook al ruim 40 jaar. Iedere badplaats in Nederland is ons al voorgegaan. Het wordt een keer tijd voor de vernieuwing van Zandvoort. Met D66 gaat dat lukken. Dat hebben we de afgelopen periode ook laten zien. D66 krijgt het voor elkaar!