donderdag 1 maart 2018

Blog Gerard Kuipers: Bouw aan de toekomst, de Formule 1 terug in Zandvoort

De komende weken voordat de gemeenteraadsverkiezingen plaatshebben geeft wethouder Gerard Kuipers zijn kijk op de politiek die de afgelopen vier jaar in Zandvoort is bedreven. Zijn rol en inzet vertelt hij aan de hand van een van de richtingwijzers die D66 Zandvoort hanteert.

Deze week richtingwijzer Bouw aan de toekomst

Een mooi voorbeeld dat laat zien dat onze droom om de Formule 1 terug te halen valt en staat met samenwerken, bouwen aan de toekomst. Een andere richtingwijzer van D66. Want wij kunnen het wel willen, maar vooral Liberty Media als organisator moet het willen. En het Circuit als gastheer en promotor van het evenement. En de Provincie Noord Holland vanwege de benodigde geluidsdagen. En het Rijk vanwege de benodigde subsidies. En grote sponsoren uit binnen- en buitenland. Dat vraagt om meer dan een mening. Om organisatietalent. De wil om samen te werken. Het vermogen te enthousiasmeren. Te verbinden. Maar vooral ook: om resultaat. En daar staan wij voor. De haalbaarheidsstudie waar ik als wethouder opdracht voor heb gegeven, heeft laten zien dat het kan. Hebben we wereldnieuws van gemaakt. Nu moeten we doorpakken. De GP van Nederland komt er aan. In Zandvoort  natuurlijk. Als het aan D66 ligt, krijgen we dat samen voor elkaar!

Gerard Kuipers wordt vanaf 1..39 minuten geinterviewd.