dinsdag 23 januari 2018

D66 voor Zandvoort beachforamsterdam

Onder leiding van D66 wethouder Gerard Kuipers is gisteravond in Bernie’s Bar & Kitchen een volgende stap richting het promoten van Zandvoort gezet. Met de naam Zandvoort beachforamsterdam wil de VVV, nu omgedoopt tot Zandvoort Marketing, zowel Amsterdammers en inwoners van de metropool regio Amsterdam verleiden tot een bezoek.

Als volleerd stripper ontdeed Kuipers zich van zijn overhemd met daaronder op een t-shirt gedrukt Zandvoort beachforamsterdam. De herkenbare drie kruisen afgebeeld als de Zandvoortse vissen laten de samenwerking zien tussen de wereldstad en ons kustdorp.

De voorwaartse stap om Zandvoort nog beter op de kaart te zetten voor regiobewoners is een van de onderdelen waar D66 zich de komende verkiezingen voor inzet. Het past volledig in de visie van de Democraten. ,,Zandvoort blijft ons dorp maar we moeten ook realiseren dat we dat alleen kunnen blijven door het ontwikkelen van ondernemerschap en het trekken van toeristen. Deze naam zal ons dorp als merk versterken,’’ aldus D66.

Foto’s: fotostudiozandvoort en D66 Dagmar Bos