dinsdag 9 januari 2018

D66 neemt stelling in: Professionaliteit Zandvoortse politici kan beter

De Zandvoortse Courant en Omroep ZFM poneren de komende weken naar aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart stellingen om de Zandvoortse bewoners inzicht te geven wat de standpunten zijn van de politieke partijen. De eerste stelling gaat over kwaliteit Zandvoorts gemeentebestuur.

Stelling: De Zandvoortse politici zijn een toonbeeld van professionaliteit.

D66 vindt dat dit in Zandvoort echt beter kan. Daar hebben we 4 jaar geleden ook meteen werk van gemaakt. In wethouder Kuipers leverden we een kwalitatief goede wethouder economische zaken en toerisme die dat in de praktijk ook heeft waargemaakt. En onze fractie in de raad heeft in een erg onrustige politieke omgeving heel hard gewerkt om Zandvoort bestuurbaar te houden. Maar de kiezer bepaalt uiteindelijk op 21 maart of dat wordt gezien of dat we in Zandvoort doorgaan op de bekende voet waarin raadswerk vooral een mooie hobby is. Dat geldt in ieder geval niet voor onze kandidatenlijst; wij vinden dat Zandvoort beter verdient.