vrijdag 7 februari 2014

Verkiezingsprogramma gepresenteerd in cafe Neuf

Zaterdag 1 februari hebben de eerste vier D66 kandidaten zich gepresenteerd tijdens het politieke cafe in cafe Neuf. Lijsttrekker is Gerard Kuipers. Gerard (40) is al enige jaren lid van de steunfractie van D66 en daarmee goed op de hoogte van het reilen en zeilen van de Zandvoortse politiek. Gerard is getrouwd met Dagmar en vader van zoontje Valentijn. In het dagelijks leven is Gerard Jurist en ondernemer, waarmee hij ook stevige wortels heeft buiten de politiek. Ruud Sandbergen, de huidige fractievoorzitter van D66 in de Raad, staat op de tweede plaats van de lijst, Willem Wisman, momenteel Buitengewoon Raadslid, op nummer drie. Tenslotte staat op nummer vier Laura van der Plas. Zij is momenteel secretaris van het bestuur van D66 Zandvoort en is in het dagelijks leven werkzaam als jurist.

De volledige lijst van D66 Zandvoort ziet er als volgt uit:

1. Gerard Kuipers
  2. Ruud Sandbergen
  3. Willem Wisman
  4. Laura van der Plas
  5. Kees Draisma
  6. Dagmar Bos
  7. Klaas Annema
  8. Robbert de Vries
  9. Michiel Hermsen

Tijdens dit politieke café is tevens door de lijsttrekker het verkiezingsprogramma gepresenteerd temidden van een hoop geïnteresseerden. Het verkiezingsprogramma en de afzonderlijke standpunten zijn op de website terug te vinden. Mocht u vragen hebben over de standpunten van D66 Zandvoort dan vernemen wij dat uiteraard graag.